Arkiv för 3 augusti, 2011

03
Aug
11

Inge jävla PK här inte

Ett charmigt gäng kristna korsfarare lär vara på väg mot Norge. Tänkte bara tippa er andra som håller med så ni kan hänga på och stå för era åsikter. Jag tänker på dig som kallade Mona Sahlin för Mona Muslim, ni där på Politiskt Inkorrekt som älskar att hata sossar, ni där som använder ”såsse” som främsta förolämpning. Häng på det här gänget nu, ni kan nog få ha egna plakat att vifta med. Ett fint tillfälle för er att visa hur många ni är i grupp och öppet stå för era åsikter. Inge jävla PK där inte, men det skall väl till en kristen fundamentalist för att stå för det i offentligheten.

Han Brawn kanske kan sponsra biljetten för några med en månadslön eller så ?

PK ? Jo för er som inte vet det, PK det är när man säger saker som att människor är av lika värde oavsett ursprung.

03
Aug
11

DN räddar ekonomin

Ledningen för Dagens Nyheter måste kännas sig oerhört tacksamma mot medarbetaren Hanne Kjöller. Visserligen har Hanne stulit min idé som jag framfört ett antal gånger på min blogg, jag har i och för sig inte dragit tanken fullt ut och föreslagit att DN skall ta betalt av staten för att genomföra den. Nu när jag ser det i skrift är det ju genialiskt, FAS3 sysselsatta tar över ledarredaktionen. Det var väl bara det där problemet med artikelns rubrik, Hanne anser ju att det skall vara Sysselsättning och inte Pysselsättning och då blir det ju lite knepigt.




Online

share

Bookmark and Share

Old stuff

Blog Stats

  • 165 886 hits

Mest klickade

  • Inget

netroots

Netroots - Socialdemokraterna

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör som 19 andra, prenumerera du med.

media creeper

MediaCreeper
augusti 2011
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

bloggping

bloggping

statcounter

wordpress stat

Lindström

Maktverktyg

frisim

Pinga Frisim

politometern

creeper

Creeper