27
Jul
13

Test: Är skämtet roligt eller är du bara full med skit?

Tipsar om ett finurligt litet test på om man är rolig eller bara full av skit. Mycket begåvat tycker jag.

Oivvios arkiv

Här är ett enkelt test som du kan göra nästa gång du har kokat upp komiskt kanonmaterial om svarta som du inte vill att världen skall gå miste om. Testa det på dina polare! Låt säga att du testar det på tio vita polare som tycker att det är hur jävla kul som helst. De har inte garvat så mycket sen de hörde sketchen med ”jag vara er nya svenskläraret – ormet kryper”. Sedan testar du det på tio svarta polare och de tycker att det är – inte så jättekul. Då kan du lugnt ta det som en fingervisning om att du är full med skit.

Men, men, Oivvio, säger du kanske då ”jag har ju inga tio svarta polare att testa mitt magiska material på. Hur skall jag göra? Skall jag undanhålla världen mitt komiska geni? Är inte det censur då? Leder inte det till västerlandets undergång då?”…

View original post 88 fler ord



Online

share

Bookmark and Share

Old stuff

Blog Stats

  • 161,340 hits

Mest klickade

netroots

Netroots - Socialdemokraterna

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 17 andra följare

media creeper

MediaCreeper
juli 2013
M T O T F L S
« Jun   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

bloggping

bloggping

statcounter

wordpress stat

Lindström

Maktverktyg

frisim

Pinga Frisim

politometern

creeper

Creeper

