22
Dec
11

Ett brev till en chefredaktör.

Eftersom media ändå aldrig svarar så lägger jag ut det här också. Ett brev till Folkets chefredaktör.

”Hej.

En stilla undran, är det ok att en av era avlönade medarbetare kopierar en av mina bloggar från bokstav ett till sista bokstav och publicerar den i tidningen i sin krönika ? Givetvis följd av förklenande kommentarer om mig. I min värld, finns det en begränsning i citaträtten. Visserligen har jag inget utskrivet copyrightskydd i min blogg men med tanke på skribentens höga svansföring i moralfrågor…. jag bara undrar ?
Förväntar mig givetvis inget svar, du är ju ”media” vilket innebär full frihet att missbruka andra människor. Eller ?
MVH PeO Wågström ”


Online

share

Bookmark and Share

Mest lästa inlägg

Old stuff

Blog Stats

  • 161,340 hits

Mest klickade

  • Inget

netroots

Netroots - Socialdemokraterna

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 17 andra följare

media creeper

MediaCreeper
december 2011
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

bloggping

bloggping

statcounter

wordpress stat

Lindström

Maktverktyg

frisim

Pinga Frisim

politometern

creeper

Creeper

