19
Nov
11

Prenumerera på bil respektive tidning.

Toyota Munichipal Museum of Art Category:Toyot...

Image via Wikipedia

DN famösa motorbilagan i DN är igång igen. Idag liknas prenumeration på bil och tidning vid varandra….. Inget kan vara mer fel.

När jag prenumererar på min bil, en Toyota, valde jag en produkt med sunda värderingar där funktion och bruksvärde är det viktigaste. Jag kan vara säker på att jag inte blir av med låg bränsleförbrukning och 4 bekväma platser på vägen för att i stället få ”häftigt avgasljud”, ”skulpterade framflygar” och ett ”utseende som människor vänder sig om efter”. Nu när jag prenumererar på DN har jag fått försöka rapportering kring stormningen av Kuwaits parlament för att DN skall få publicera sjok av textreklam för ännu en meningslös modell från ett företag som gjorde kompetenta bruksfordon en gång i tiden.

Nä du Wallner, svärta inte ner min Toyotaprenumeration med att jämföra det med det du kränger.



Online

share

Bookmark and Share

Mest lästa inlägg

Old stuff

Blog Stats

  • 161,334 hits

netroots

Netroots - Socialdemokraterna

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 17 andra följare

media creeper

MediaCreeper
november 2011
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

bloggping

bloggping

statcounter

wordpress stat

Lindström

Maktverktyg

frisim

Pinga Frisim

politometern

creeper

Creeper

