19
Sep
11

Lite självförhärligande.

TorreyPines-1971

Image by Abraxas3d via Flickr

To understand why the system is going bust, consider the shrinking difference between ”incentive” and bribe, between socializing and gold-digging, and between compliance and cowardice.

Visst känns det skönt när folk som har betalt för att skriva kommer till samma slutsats som jag själv, tror dessutom att han knappast hunnit kopiera mig med tanke på när artikeln publicerades.

Min fundering om Wolo, Per Agermans fundering. Personligen anser jag dock att det inte kan inskränkas till Peter Wolodarski. Det finns en hel liten kader med ekonomer på landets förment liberala ledarsidor vars enda uppgift är att säga rätt saker hela tiden för att göra väljarkåren trygg med deras polare från samma idékrets, en pyramidal succé de senaste två riksdagsvalen. Ekokammaren…..

Bloggat: Peter Andersson, Lasses Blogg, Lukas Blogg, Magnihasa, Anders Svensson Mer i ämnet. Annat av mig.



Online

share

Bookmark and Share

Old stuff

Blog Stats

  • 161,441 hits

netroots

Netroots - Socialdemokraterna

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 17 andra följare

media creeper

MediaCreeper
september 2011
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

bloggping

bloggping

statcounter

wordpress stat

Lindström

Maktverktyg

frisim

Pinga Frisim

politometern

creeper

Creeper

