03
Dec
10

Resor ger perspektiv pa… snöröjning till exempel.

Jag reser mycket i tjänsten, bade inom och utom landet och just nu är jag i Berlin. Inga cirklar över vissa bokstäver som ni märker.

Hur som haver sa är det lite annorlunda det här med tjänsteresor, jag är ju inte turist som skall curlas runt och inte heller en viktig kund som skall smekas medhars utan bara en kollega bland de andra. Just nu är jag i Berlin dränkt i snö och förra vintern var jag runt i flera svenska städer och det ger vissa perspektiv pa vad som är bra snöröjning. Lat oss kort konstatera, ingen är nöjd nagonstans men det man är missnöjd med varierar….. Hemma har jag i alla fall aldrig behövt plocka gator i innerstan med spoilern pa en normalhög vardagsbil…..

1 Response to “Resor ger perspektiv pa… snöröjning till exempel.”



Comments are currently closed.

Online

share

Bookmark and Share

Old stuff

Blog Stats

  • 162,051 hits

Mest klickade

  • Inget

netroots

Netroots - Socialdemokraterna

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 18 andra följare

media creeper

MediaCreeper
december 2010
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

bloggping

bloggping

statcounter

wordpress stat

Lindström

Maktverktyg

frisim

Pinga Frisim

politometern

creeper

Creeper

