18
Sep
10

En så kallad full pudel.

Adam Marttinen och jag har länge varit oense om vad han sa i en debatt i kommunfullmäktige. Jag får erkänna att mitt citat blev fel, Adam sa inte att alla människor inte var lika mycket värda. Vad Adam sa till mig på torget häromdagen att han sa var; (och rätta mig gärna om jag har fel Adam) Vi inte skulle anse att alla hade något värde att tillföra samhället. Det är inte ordagrant men vad jag minns just nu som innebörden. Problemet som jag ser det är givetvis att någon tar sig rätten att uttrycka att vissa har något att tillföra och vissa inte.

Jag skulle letat upp fullmäktige videon och länkat men det snurrar för mycket trappuppgångar och lägenhetsdörrar i min skalle just nu.



Online

share

Bookmark and Share

Old stuff

Blog Stats

  • 161,441 hits

netroots

Netroots - Socialdemokraterna

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 17 andra följare

media creeper

MediaCreeper
september 2010
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

bloggping

bloggping

statcounter

wordpress stat

Lindström

Maktverktyg

frisim

Pinga Frisim

politometern

creeper

Creeper

