23
Aug
08

Eunucken i Haremet har talat.

”Sjukampsguldet blev till sand. Världsstjärnan har slocknat.”

Jag har tidigare kritiserat ledarskribenter för deras, ”jag vet minsann bäst men tänker inte vara med och bevisa det” attityd men nu har DNs sportkrönikör Esk slagit rekordet. I ärlighetens namn skall sägas at han inte är ensam om det men det är hans åsikter som smutsar ner min morgontidnings sidor. Den omnipotenta attityd som skribenten Esk visar i sina kommentarer om Klüfts längd och trestegssatsning får mig att undra varför han inte lämnar sin dammiga redaktörsstol och ger sig ut och sprider sina insikter bland svenska idrottare i stället för att gnälla på andra. Uppenbarligen anser Esk att om man borde gör som han anser att saker skall göras så blir gulden legio, själv tror jag att han är som eunucken i haremet och vet hur det går till men förmår intet.



Online

share

Bookmark and Share

Old stuff

Blog Stats

  • 165 880 hits

Mest klickade

  • Inget

netroots

Netroots - Socialdemokraterna

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör som 19 andra, prenumerera du med.

media creeper

MediaCreeper
augusti 2008
M T O T F L S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

bloggping

bloggping

statcounter

wordpress stat

Lindström

Maktverktyg

frisim

Pinga Frisim

politometern

creeper

Creeper