27
Jun
08

Jonas Thenthe

Att jag gillar Jonas Thenthe kan inte undgått någon som läst min blogg, att han dessutom svarar på mail gör inte saken sämre…. jag ville diskutera betygsmyglet på friskolorna. Idag vill jag dock delge ett alldeles underbart avsnitt från hans blogg på DN. ”Är det bara jag som alltmer börjar uppleva borgerliga administrationer som smash and grab-rånare? De får chansen: och snabbt som fan är de inne och säljer ut gemensamma tillgångar för skitsummor, klottrar ner en bunt idiotlagar, sprejar sina taggar på solidariteten och sänker skatten för sina polare. Och så försvinner de bort efter en mandatperiod, fnissande, som ett gäng smågrabbar som har pallat äpplen.”

Jojo, håll med om att det smäller högre när en DN medarbetare säger det än om jag säger det.

Online

share

Bookmark and Share

Old stuff

Blog Stats

  • 158,060 hits

netroots

Netroots - Socialdemokraterna

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Gör sällskap med 17 andra följare

media creeper

MediaCreeper
juni 2008
m ti o to f l s
« Maj   Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

bloggping

bloggping

statcounter

wordpress stat

Lindström

Maktverktyg

frisim

Pinga Frisim

politometern

creeper

Creeper

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

